poniedziałek, 6 października 2008

Pora dojrzeć jak agrest, a nie kolejny rok znów rozpieprzyć jak crash test

Było 19 porywaczy, którzy porwali 4 samoloty we wrześniu 2001, 19+4=23
Przepływ krwi przez ciało człowieka zajmuje 23 sekundy
Samolot uderzył w WTC 11.09.2001 11+9+2+0+0+1=23
Oś ziemska położona jest na 23°
23 grudzień to dzień szatana w biblii satanistów
Według biblijnych uczonych Jezus Chrystus urodził się 23 lipca
23 był ulubionym numerem Adolfa Hitler'a
Suma pierwszych sześciu (2*3) cyfr liczby Pi wynosi 3+1+4+1+5+9 = 23
Człowiek posiada 23 pary chromosomów


Szykuje się dobry rok ;)

Kilka życzeń mych, wyrażonych ustami nie mymi, ale też nie niemymi:

"Chciałbym, żeby przestały mnie naglić rzeczy, które mnie naglą... i może jeszcze Lamborghini Diablo"
Łona - Złota Rybka

"A w razie jakiejkolwiek awarii bańkę papieru na koncie w Szwajcarii"
Pele - Wyobraź sobie

"Królewskie na wieczór, księżniczkę na życie, martwych króli na jutro"
Reno - Jestem z tobą

"Ja chcę hajsu i sławy. Chyba nie mam wyboru, bo za mało sztuk leci na moje poczucie humoru"
Reno - Natura ludzka

I tak to też widzę. Niech się wszystko dzieje samo, ale ma być dobrze! Zrozumiano?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz